Voor ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar een nieuwe communicatie medewerker voor 16 uur per week.
Jij wordt het gezicht van ons Huid Expertise Centrum in De Bilt voor 2 dagen per week.
Tijdens jouw werkuren van 9:00 uur tot 17:00 uur ben jij bezig met zowel front office als back office zaken.

Wat houdt deze functie in?

Een greep uit jouw takenpakket zal zijn:
– Aanspreekpunt voor patienten via de telefoon, WhatsApp en mail
– Planning van afspraken
– Doorverwijzingen in behandeling nemen
– Verwerken webshop bestellingen
– Controleren van de agenda’s van huidtherapeuten
– Vragen en/of opmerkingen beantwoorden of doorzetten naar de juiste persoon
– Contact met ziekenhuizen

Wat vragen wij van jou?

Om deze functie te kunnen bekleden zal je nauw samenwerken met de manager(s) van Medi Skin Care en met de huidtherapeuten.

Wat zoeken wij:
– Klantvriendelijkheid
– Goede beheersing van de Nederlandse taal (beheersing van de Engelse taal is een pre)
– Stressbestendigheid
– Alertheid
– Flexibiliteit (geen 9 tot 5 mentaliteit)
– Interesse in huidaandoeningen en de behandeling hiervan
– Gestructureerdheid
– Iemand die Medi Skin Care stabiliteit en zekerheid kan bieden
– Wonend in omgeving De Bilt

Wat bieden wij jou?

Wanneer jij werkzaam bent voor Medi Skin Care, zal je in een dynamisch en vriendelijk bedrijf terechtkomen. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker genoeg tijd voor ontspanning in de vorm van bijvoorbeeld een vrijdagmiddag borrel.

De volgende aspecten kan Medi Skin Care jou bieden:
– 2 vaste werkdagen per week
– Een marktconform salaris
– Aanleren van kennis over de huid
– Gezellige collega’s in een fijne werkomgeving
– Medezeggenschap in procesverbetering binnen het bedrijf

Ben jij geinteresseerd en zou jij graag op een kennismakingsgesprek willen komen? Stuur dan je motivatiebrief en CV op naar tirza@mediskincare.nl en naar nina@mediskincare.nl. Hopelijk zien wij jou snel!